Încep prin a spune că Love Building este un film extrem de relaxant, genul de film de urmărit cu prietena (sau soţia) într-o vineri seară înainte de începerea weekendului.

Aşa cum se înţelege şi din trailer, este un film despre o tabără de “vindecare/reparare” a relaţiilor din cuplu (14 la numar). Bine înţeles că povestea niciodată nu este atât de simplă precum este prezentată în trailer, iar scenariul are suişuri şi coborâşuri, terminându-se într-un cliffhanger destul de interesant. Două dintre scenele din acest film m-au remarcat într-un mod plăcut. Vorbesc aici despre cea din jurul focului şi respectiv de pe docul de lângă apă, retrăind personal câteva clipe din adolescenţă în care simţeam pentru prima oară acele sentimente unice de echilibru cu natura, ca şi atunci când eşti la munte spre exemplu, deci locaţia de filmare punct buono! Jocul actoricesc este remarcabil, cei trei crai de la răsărit actori principali (Dorian Boguţă, Alexandru Papadopol şi Dragoş Bucur) reuşind să intre pe deplin în pielea personajelor. Cuplurile alese reprezintă şi ele diferite tipologii umane, ceea ce face pentru privitor aproape imposibil să nu se regăsească măcar puţin în vreuna dintre relaţiile ilustrate.

Închei prin a spune ce m-a prins cu adevărat la acest film. Imediat după vizionare, atunci când m-am decis să scriu acest articol şi să fac research pe baza lui, am aflat că defapt a fost o şcoală de actorie, în care la sfârşit actorii ca şi “examen final” trebuiau să joace în acest film pentru a-şi demonstra noile abilităţi dobândite în materie de actorie şi cinematografie.

Aşa cum v-am obişnuit, la final de articol vă las cu trailer-ul şi cu încă o părere foarte bună legată de cinematografia de pe meleagurile natale. La cât mai multe filme de acest gen!